Pogodbe z dobavitelji medicinskih pripomočkov
Dobavitelji medicinskih pripomočkov, ki so z ZZZS sklenili pogodbo o izdaji (izposoji), servisiranju in vzdrževanju medicinskih pripomočkov, ki so pravica iz obveznega zdravstvenega zavarovanja, morajo ZZZS-ju v elektronski obliki sproti pošiljati podrobne podatke o novih artiklih, ki jih zagotavljajo zavarovanim osebam in o artiklih, ki jih ukinjajo iz ponudbe.
Razpis 2009
Dobavitelji, ki so sklenili pogodbo z ZZZS na podlagi razpisa iz leta 2009, morajo podatke o novih artiklih pripraviti s pomočjo elektronskega obrazca v obliki Microsoft Excel: Vnos novih artiklov.
Datoteko z vpisanimi podatki morajo poslati na CD-ju s spremnim dopisom na naslov
Zavod za zdravstveno zavarovanje Slovenije
Direkcija, Oddelek za MP
Miklošičeva cesta 24
1507 Ljubljana
Podatke o manj kot 20 ukinjenih artiklih morajo dobavitelji poslati na zgornji naslov v obliki dopisa, iz katerega so razvidni naslednji podatki o vsakem ukinjenem artiklu:
- šifre vrste MP,
- šifre artikla,
- naziva artikla in
- interna šifra artikla.
Na zgornji naslov se pošlje tudi CD z datoteko, kadar se briše več kot 20 artiklov. Brisanje več kot 20 artiklov.
Kasnejši razpisi
Dobavitelji, ki so sklenili pogodbo z ZZZS na podlagi kasnejših razpisov, morajo te podatke pošiljati ZZZS-ju v obliki XML po elektronski pošti.
Podrobnejša navodila za pripravo in pošiljanje podatkov določajo Vsebinska in tehnična navodila za računalniško izmenjevanje podatkov o pripomočkih (artiklih). V prilogi k temu navodilu so na voljo:
- XML shema, ki natančno določa nabor in strukturo podatkov,
- Programska oprema, ki omogoča pretvorbo podatkov iz oblike ASCII v XML,
- Navodilo za uporabo programske opreme - pretvornika,
- Navodilo za uporabo programske opreme PGP za šifriranje in elektronsko podpisovanje podatkov.
Pri pripravi podatkov se uporabljajo šifranti, ki so dostopni na tej povezavi.